Nytt avsnitt: Framtidens mobilitet med Nils Rylén från Polestar Sverige

I vårt senaste avsnitt av ‘Marketing People Getting Breakfast’ Podd Edition har vi glädjen att välkomna Nils Rylén, marknadschef på Polestar Sverige. Nils delar med sig av sina djupa insikter om framtidens mobilitet och hur Polestar driver innovation inom elbilsbranschen.

Polestar har snabbt etablerat sig som en ledande aktör inom elbilsindustrin, med en stark fokus på hållbarhet och banbrytande teknik. I detta nionde avsnitt får vi en unik inblick i hur Polestar navigerar i en snabbt föränderlig bransch och vad som krävs för att ligga i framkant när det gäller innovation och marknadsföring.

Klicka HÄR för att lyssna på Spotify, eller HÄR för Youtube!

Under samtalet med Nils utforskar vi hur Polestar arbetar för att förändra synen på mobilitet, deras strategier för att engagera och utbilda konsumenter, samt vilka utmaningar och möjligheter som finns på vägen mot en elektrifierad framtid. Nils delar också med sig av sina personliga erfarenheter och hur hans passion för hållbarhet och teknik driver hans arbete på Polestar.

På Creative Peoples tror vi att Nils berättelse kommer att inspirera alla som lyssnar. Oavsett om du är intresserad av framtidens mobilitet, marknadsföring inom tekniksektorn, eller helt enkelt vill förstå mer om hur innovation kan driva förändring, finns det ovärderliga lärdomar att hämta här.

Följ med på Nils resa och lär dig hur Polestar positionerar sig som en ledande kraft inom elbilsbranschen. Lyssna nu för att förstå hur mobilitet och innovation kan ta ett företag till nya höjder.

Lyssna, inspireras och låt oss tillsammans utforska nya perspektiv! Missade du tidigare avsnitt? Oroa dig inte – du hittar dem alla på vår Youtube-kanal eller Spotify. Prenumerera och håll dig uppdaterad med det senaste från ‘Marketing People Getting Breakfast’ Podd Edition.

Tack för att du följer med oss genom marknadsföringsvärlden! Vi ser fram emot att dela fler inspirerande historier med dig.

Föregående
Föregående

Skapa matcontent som säljer - med V.E.S.P.A

Nästa
Nästa

Realtidsmarknadsföring under sommaren